zondag 7 oktober 2018

mijn wrap-up en bookhaul van september. Geschreven op 30/09/2018

Vandaag heb ik voor jullie mijn wrap-up en bookhaul van de maand september. Ik heb deze maand 2 boeken gelezen en 3 boeken gekocht. Ik vind voor mij persoonlijk nog best wel knap dat ik, ondanks deze drukke maand toch 2 boeken heb gelezen. Leeuwenhart en de Cock en de dood van een kunstenaar. Vooral het laatste boek las ik snel uit, want het heeft gelukkig niet zoveel pagina's.


Het is het 64ste deel van de serie Baantjer. Het is een boek van de gelijknamige tv-serie.








De recensie kon je vorige week lezen op mijn blog.












Ik was met mijn vader en oom in de Ridderhof. Dit is een winkelcentrum in Ridderkerk en daar kwam ik de endgame trilogie tegen voor maar €15,00 i.p.v. €60,00. Toen dacht ik die moet ik meenemen. En dat heb ik ook gedaan. Ik was super blij dat ik deze deal tegen kwam, want ik wou ze al een tijd geleden bestellen en nu vond ik ze, dus voor die geweldige prijs. 














In oktober komt er zeker weten een bookhaul online en ik ben benieuwd hoeveel boeken ik dan gelezen heb. Ook ga ik 17 oktober naar het YA-event van de boekenwinkel vos & van der leer in Dordrecht. Ik ga proberen foto's te maken voor een mogelijke blogpost. Ook ga ik 20 oktober naar de signeersessie van truth or dance in deze winkel van Chinouk. En daar zorg ik zeker weten voor een foto met haar. Ik zie jullie bij een volgende post en die zal ook weer zondag online komen. Ik weet nu nog niet wat, maar dat zie ik tegen die tijd wel wat me leuk lijkt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...