zondag 28 oktober 2018

10 vragen van mijn volgers #1. Geschreven op 27/10/2018.

Afgelopen week had ik de oproep geplaatst op mijn bookstagram om vragen te sturen die ik, dan hierop zou beantwoorden. Vandaag zal ik 5 vragen beantwoorden en de andere 5 vragen komen over 2 weken online. Ik zou vaker een oproep plaatsen dat jullie vragen mogen stellen. Stel gerust ook vragen onder deze blogpost dat zal ik leuk vinden.

Vraag 1: Wat is het mooiste boek dat je ooit heb gelezen?
Mijn mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is 'Ze was 16' van Marlies Allewijn. Dit boek las ik op mijn 16'de en ik ben altijd al dol op geschiedenis verhalen geweest. Dit boek heeft het en speelt zich af in het heden en tijdens de tweede wereldoorlog. Ik voelde me echt verbonden met de personages. Ik denk dat het kwam, omdat ik zelf ook 16 was. Het raakte me zo erg en ik raad hem je zeker aan, als je een boek wilt lezen om als tiener een oorlog mee te maken.
Afbeeldingsresultaat voor ze was 16












Vraag 2: Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Ik ben eigenlijk net begonnen met bloggen, want mijn eerste blogpost is verschenen op 8 september en toen ben ik ook begonnen met bloggen. Ik vind het ook super leuk om te doen en ik hoop het nog lang te doen. 

Vraag 3: In welke boekenwereld zou ik graag willen leven?
Dat is een lastige vraag, want er zijn zoveel leuke boekenwerelden. Ik denk dat ik zou kiezen voor het wereldje van de vuurvogel trilogie. En dan zou ik ook graag een vuurvogel hebben, want dan kan ik naar verschillende dimensies reizen van mezelf. Ik heb altijd al afgevraagd hoe dat zou zijn. 

Vraag 4: Beste personage uit een boekenserie?
Ik lees op dit moment het boek cress van Marissa Meyer. Ik houd van het personage cress. Ze is echt geweldig. Ik kan mij ook heel erg vergelijken met haar. Ze is net zo fantasierijk als ik. Ze vindt leuke verhalen in haar hoofd om door te zetten en dat doe ik persoonlijk ook op een slome werkdag. 

Vraag 5: Wat is je leukste tv-serie?
Ik houd van spannende series, dus denk aan NCIS, CSI en aan Penoza. Ik houd ook van het programma waar jezelf ook mee kan doen, dus zoiets als wie is de mol en de kroongetuige. 

Dit waren de vragen van deze keer en ik zie jullie snel bij een nieuwe blogpost. Dit zal mijn bookhaul en wrap-up zijn van de maand oktober. Ik heb een hoop boeken aangeschaft en 1 boek gewonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...