zondag 30 september 2018

recensie leeuwenhart (deel 4 van de laatste wachter serie) geschreven op 22/09/2018

Vandaag heb ik het boek leeuwenhart uitgelezen. Dit is het laatste deel uit de laatste wachter serie. Ik heb dit boek ontvangen als een recensie-exemplaar van de schrijfster zelf. Ze vroeg aan de hand van een foto op instagram of ik hem wou recenseren en daar zei ik geen nee tegen. Vandaag had ik een korte recensie op instagram geplaatst, maar hier wou ik het uitgebreider doen.

De serie de laatste wachter gaat over een meisje genaamd Eveline Sevenster. Zij is in het begin een normaal meisje net zo als ieder meisje. Niet veel later gebeurt er iets met haar wat haar wachterskracht activeert. In de serie groei met Eveline op en zo ook hoe het nou zit met wat wachter zijn inhoud.

In leeuwenhart merk je goed dat Eveline zich echt heeft ontwikkeld tot een persoon die krachtiger is dan je zal denken. Ik merkte het aan hoe je Eveline volgt in het laatste deel. Ook vond ik zelf het een goed slotdeel van de serie, want je had op het eind wel van ook het gaat goed komen met elk personage die voorbij kwam in de serie. Het bleef echt spannend tot op het laatste moment spannend. Ik zal Eveline Sevenster missen. Ik vond haar echt een heel fijn personage. En wat ik al eerder zei je maak samen met Eveline haar ontwikkeling mee en dat vond ik persoonlijk heel erg fijn. Ik geef dit boek, daarom ook 5 sterren. Ik kon ook echt niet stoppen met lezen. Jammer dat het avontuur helaas over is.

Mijn vraag aan jullie is welk boek zou ik echt moeten lezen? Ik lees wel alleen Nederlands. Ik zie jullie bij een volgende boekpost. Dat zal mijn bookhaul en wrap-up zijn van de maand september.

Geen opmerkingen: