zondag 25 november 2018

Mijn favoriete van vroeger. Geschreven op 28/10/2018


Vandaag heb ik voor jullie mijn favoriete van vroeger. Ik dacht dat is misschien leuk om te zien wat ik vroeger las toen ik klein was.

Afbeeldingsresultaat voor rupsje nooitgenoegToen ik een baby was ik dol op het verhaal van rupsje nooit genoeg. Ik wou het altijd daaruit voorgelezen worden door mijn ouders of oudere broer.






Afbeeldingsresultaat voor jip en jannekeToen ik een jaar of 4/5 was, kreeg ik een nieuwe favoriet erbij om voorgelezen te worden. Dat was Jip en Janneke. We hadden hier alle boeken van, maar ook de cassettebandjes. Ik was dol op die verhalen als kind. Ik weet nog dat ik dol op de verhalen met Takkie. Ik houd Takkie. 
Afbeeldingsresultaat voor hoe overleef ik mijn vakantieToen ik eenmaal zelf kon lezen vond ik de boeken van hoe overleef ik helemaal geweldig. Ik heb ook de serie helemaal compleet thuis staan en ik weet nog wel dat ik altijd voor kerst of sinterklaas een nieuw deel vroeg uit deze serie. Zo leuk vond ik ze. Op de basisschool was het verplicht om te lezen een half uur lang en dan mocht je een boek meenemen van thuis om te lezen en bij mij was het altijd een deel van de hoe overleef ik serie. 

Dit waren mijn favoriete van vroeger. Ik ben benieuwd naar wat jullie favorieten zijn? Laat het hieronder weten. Ik hoop je weer te zien bij de volgende blogpost en dat zal denk ik alleen een wrap-up zijn van mijn boeken, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen boeken meer mag kopen.

2 opmerkingen:

  1. Mijn favorieten...

    1. Ook Jip en Janneke, want die las oma altijd voor. Toen ik zelf kon lezen las ik het aan haar voor, haha. Ik luisterde ook oneindig veel naar de cd geloof dat ze het boek nog steeds hebben.

    2. Harry Potter.
    Vooral deel 1 en 2 heb ik als 9/10 jarige megaveel gelezen.

    3. Ook Hoe overleef ik��
    Als ik onzeker was als puber ging ik die gewoon lezen.

    4. Kruimeltje. Als kind was ik helemaal fan van de verhalen over 'straatschoffies.'Die waren zo vrij en ik wilde als kind altijd wat meer avontuur... als ik dan voor 1 dag een straatschoffie had kunnen zijn...��

    BeantwoordenVerwijderen

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...