zondag 26 mei 2019

7 vragen van mijn volgers. Geschreven op 27/04/2019.

Vandaag heb ik voor jullie een blogpost met vragen van mijn volgers op Instagram. Ik dacht het is weer eventjes geleden dat ik vragen deed beantwoorden.

  • Wat is mijn favoriete reeks?
Mijn favoriete boekenreeks is the lunar cronicles. Ik ben nog bij het boek winter, maar ik vind de serie echt geweldig. Vooral leuk om te lezen dat het net iets anders is dan normale sprookjes. Het vleugje fantasy vind ik totaal niet storend.
  • Welk boek is mij het meest bijgebleven?
Ik denk dat het boek vals spel is. Ik ben doordat boek in YA-wereld terecht gekomen. En daar ben ik nu nog steeds blij mee.

  • Welk genre lees je het liefst?
Ik lees zelf het liefst YA & thrillers. Ook merk ik dat ik nu steeds meer volwassener boeken lees. Het is niet zeg maar de Young Adult tussen 12 en 15 jaar, maar van 15 tot 18 jaar. En dat vind ik wel grappig om te zien. 
  • Wie is mijn favoriete auteur?
Ik heb er eigenlijk meerdere auteurs die ik geweldig vind. Ik kan niet kiezen welke ik nou het beste vind. De auteurs waar ik niet uit kan kiezen zijn: Chinouk Thijssen, Mirjam Mous, Marissa Meyer, Claudia Gray & M.J. Arlidge.
  • Welke schrijver wil ik nooit meer lezen?
Ik heb geen schrijver die ik onprettig vind. Sommige verhalen zijn soms misschien een beetje langdradig, maar ze zijn dan nog wel interessant om verder te lezen. Voorlopig ben ik, dus gezegend met dat ik geen schrijver heb die mij is tegen gaan staan. 
  • Welk boek vond ik als kind geweldig?
Ik heb hier een blogpost overgeschreven. Ik zal hem hieronder linken, zodat je mijn favoriete terug kan lezen. https://nathalielovesbooks.blogspot.com/2018/11/mijn-favoriete-van-vroeger-geschreven.html
  • In welk boek/verhaal zou ik een dag rond willen dwalen?
Ik denk dat de meeste mensen zouden zeggen Harry Potter, maar ik ben weer anders en vind een wereld van een trilogie toch nog iets interessanter. En dat is van de vuurvogel trilogie. Het lijkt mij leuk om te zien hoe je in verschillende dimensies van jezelf kunt leven. Hoe ziet mijn leven er dan uit, als alles net iets anders zijn gelopen. 

Dit waren al weer de vragen. Ik hoop dat jullie weer wat van mij hebben leren kennen. En ik zie jullie weer bij een volgende blogpost. En laat hieronder suggesties achter voor mogelijke blogpost die jullie graag hier terug willen zien. En wie weet ga ik hem gebruiken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...