zondag 2 juni 2019

Bookhaul & Wrap-up mei. Geschreven op 30/05/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de bookhaul & wrap-up van de maand mei. Mijn wrap-up is niet zo groot, want ik heb 1 boek gelezen. Ik was in een kleine lees dip terecht gekomen, maar ben eruit gekomen. 

Mijn bookhaul van mei.

Ik heb in totaal 5 boeken gekocht en een recensie-exemplaar ontvangen. 
  1. Een van ons liegt - Karen M. Mcmanus
  2. Het achterhuis - Anne Frank.
  3. Schim en schaduw - Leigh Bardugo
  4. Dreiging en Duisternis - Leigh Bardugo
  5. Val en verlossing - Leigh Bardugo
  6. De nachtuilen - Jeroen van Unen. Ik heb dit boek gekregen als recensie-exemplaar. Ik ben nu op dit moment net over de helft en vind het al een leuk verhaal. Dus hiervan kan je binnenkort een recensie verwachten.

Mijn wrap-up  van mei.

Zoals ik al zei heb ik maar een boek gelezen deze maand. Ik heb de nieuweling van Taran Matharu uitgelezen. En wat heeft hij een grote cliffhanger op het einde. Ik deelde hem op mijn bookstagram toen ik begon en toen ik hem uit had. Beide keren had Taran Matharu gereageerd op mijn foto. Ik vond dat echt super gaaf om het zien.







Dit was mijn bookhaul & wrap-up van de maand mei. Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze blogpost. En hebben jullie nog een leuk idee voor een blogpost, laat het mij hieronder weten. Wie weet kies ik hem uit. En ik zie jullie weer bij een volgende blogpost.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...