zondag 12 mei 2019

Bookhaul & Wrap-up april. Geschreven op 28/04/2019.

Vandaag heb ik voor jullie mijn bookhaul & Wrap-up van de maand april. Het is een weekje later dan normaal, want ik heb een blogpost geschreven over de tweede wereldoorlog. 

Wrap-up van de maand april.

Ik heb in totaal 4 boeken gelezen, dus voor mij doen een hele goede leesmaand. 

  1. Het juiste spoor - Marieke Nijkamp & Corinne Duyvis.
  2. Grondvuur - Mirjam Gielen.
  3. Boek der spiegels - E.O. Chirovici. Deze heb ik gebuddyread met Claudia. Je vindt hier de link naar haar instagramaccount. https://www.instagram.com/claudje744_/
  4. H@ck - Mirjam Mous. Hiervan staat een recensie online op mijn blog.   

Bookhaul van de maand april.

Ik heb in totaal 7 boeken gekocht. Weer aardig wat, maar een daarvan heb ik al gelijk gelezen.
  1. Incendio - Tess Gerritsen
  2. Het juiste spoor - Marieke Nijkamp & Corinne Duyvis
  3. Koud hart - Tess Gerritsen
  4. Complot - Eva Burgers
  5. De wereld achter het hek - Zara Fraillon
  6. De dader - Antonia Michaelis
  7. Het derde zusje - David Hewson







Dit was mijn blogpost over mijn bookhaul & wrap-up van de maand april. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om het te lezen. Ik zie jullie weer bij een volgende blogpost. En hebben jullie nog een leuk idee voor een blogpost laat het mij, maar weten via de reacties en wie weet gebruik ik hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...