zondag 19 mei 2019

Mijn boekenlinten collectie #3. Geschreven op 22/04/2019.

Vandaag heb ik jullie het laatste deel van mijn boekenlinten collectie. Deze zijn allemaal van de webshop bibibooks. Die is op dit moment dicht tot oktober. Ik weet niet of ze in oktober terugkomen in de webshop. Daardoor kan ik geen link plaatsen.


Ze zijn allemaal van de boekenreeks de glazen troon. Van links naar rechts de personages:
Lysandra, Chaol, Rowan & Dorian. Zelf heb ik alleen deel 1 gelezen. Ik weet het dat ik mij stiekem een beetje moet schamen, maar ik heb zoveel boeken nog liggen die ook nog moet gelezen worden. Ik geef die toch echt eerst voorrang. En de boeken kan ik altijd nog lenen van mijn beste boekenvriendin. Het is echt heel fijn dat we van elkaar boeken kunnen lenen. Ik vind Sarah J. Maas echt wel een goede schrijfster.




Dit is misschien wel een korte blogpost. Helaas kan ik er niet veel over vertellen, wegens dat ik alleen het eerste deel heb gelezen. Ik zie jullie bij de volgende blogpost. Dat zijn vragen van volgers. En als jij een leuke suggestie heb voor een blogpost, laat het mij weten via de reacties.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...