zondag 10 maart 2019

Mijn gesigneerde boeken #2. Geschreven op 19/01/2019.

Vandaag heb ik een deel 2 van mijn gesigneerde boeken in mijn kast. Ik heb er momenteel 9 staan. Ik heb de eerste 5 al eerder besproken, dus de link zal ik hieronder zetten.
https://nathalielovesbooks.blogspot.com/2018/11/mijn-gesigneerde-boeken-geschreven-op.html Ik heb zelf nog geen boek ervan gelezen, dus ik kan mijn mening er nog niet over geven. 

De gesigneerde boeken


 Deze 2 boeken heb ik tijdens hun boekpresentatie gekocht en gelijk laten signeren. Het was toen heel erg gezellig om met hun te kletsen, na de boekenpresentatie. Ik ga denk ik snel beginnen aan typewriter, want die speelt zich af in het verleden en daar ben ik altijd benieuwd naar. Ik denk dat ik ze wel beide ga recenseren hierop mijn blog. Ik hoop dat jullie dat leuk lijken. De schrijfster van Animax is Mathilde van de Graaf. En de schrijfster van typewriter is Lotte van den Noort.



Het derde gesigneerde boek is van Julie Kagawa. Ze was in Nederland, maar ik kon er niet heen wegens mijn werk. Dus een vriendin gaf ik geld mee voor dit boek te kopen en ze liet hem toen ook nog gelijk signeren. Julie vond haar een hele lieve vriendin dat ze dit voor me wilt doen. Ik ben zo blij dat ik haar handtekening heb. 







Het vierde en laatste boek is van Thomas olde Heuvelt. Ik hoor hier zoveel goede verhalen over dat ik hem moest bestellen. Ik heb het via de webshop van hem gedaan, want daar kon je kiezen of je hem gesigneerd wou of niet. Natuurlijk wou ik hem gesigneerd, want dat is natuurlijk super gaaf. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het boek is. 







Ik hoop dat er nog meer gesigneerde boeken zullen volgen, want dat is natuurlijk super gaaf om te hebben. Ik ben wel benieuwd naar jullie gesigneerde boeken. Laat het hieronder weten wat die van jullie zijn of van wie je nog graag een handtekening wil.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...