zondag 24 maart 2019

Als je van dit boek houdt, dan raad ik je zeker dat boek aan. Geschreven op 16/03/2019.

Vandaag heb ik voor jullie boeken aanbevelingen. Mocht je een van deze boeken geweldig vinden, dan heb ik voor jullie een boek wat er op lijkt.

Mysterieuze krachten YA-boeken. De graces & Sevenster.

De boeken gaan allebei over een hoofdpersonage die mysterieuze krachten heeft. Bij beide boeken was het voor mijn gevoel niet overheersend en werd het duidelijk uitgelegd hoe het in elkaar zat. Ze zijn beide het eerste deel van een serie. 
Dus hield je van de graces, dan weet ik zeker van sevenster gaat houden. 





Moord of zelfmoord YA-boeken. Het EOS-Project & Dodelijk bericht.

Beide boeken gaan over een zelfmoord, maar het hoofdpersonage denkt dat het gaat over moord. Je leest in beide steeds een beetje meer over hoe het heeft plaatsgevonden. Hierdoor wil je steeds verder lezen, want je wilt het raadsel oplossen. Ze hebben beide wel een grote plottwist op het einde die ik niet had verwacht. Dodelijk bericht is het eerste deel van een serie. Het EOS-Project kan je wel in een keer lezen, want dat is een losstaand boek.
Dus hield van dodelijk bericht, probeer dan het EOS-Project eens uit. En houd je van van thrillers met dit thema? Probeer ze beide uit, want ze houden je echt in je greep.

Onbekende liefde YA-boeken. Love simon & library kiss.

In beide boeken gaan de hoofdpersonages op zoek naar hun geheimen liefde. Zelf lees ik bijna geen romans, maar deze 2 boeken grepen mij gelijk. Het las super snel weg en ik wilde wie het waren. Bij library kiss kom je er wel sneller achter, maar je weet zijn geschiedenis nog niet. Zo is hij toch nog onbekend voor je. Ze zijn mij in ieder geval meegevallen qua zoetsappigheid, want dan haak ik echt af. 
Hield je van van love simon, dan moet je library kiss eens proberen.



Zussenband YA-Boeken. Verdoofd & Fataal spel.

Beide boeken gaan over 2 zussen,waarvan hun zus is ontvoerd. Zo worden beide boeken ingeluid. Je gaat samen met de hoofdpersonages op zoek naar hun zus. Dit gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot, dus je leest ook hoe ze omgaan met die teleurstellingen. Ik had bij beide heel erg ik wil hem verder lezen. Ik had ook na het uitlezen van beide een boek hangover. 
Hield je van verdoofd, probeer dan zeker weten fataal spel uit.





Dit was de blogpost van deze keer. Ik hoop dat ik je wat tips kon geven. En dan zie ik jullie bij een volgende blogpost over mijn boekenlinten collectie. Deze heb ik opgesplitst in 3 delen, want ik heb er aardig veel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...