zondag 18 november 2018

Mijn gesigneerde boeken. Geschreven op 27/10/2018


Vandaag heb ik het over mijn gesigneerde boeken. Ik heb in totaal 5 boeken gesigneerd in mijn boekenkast staan. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen na deze 5 boeken.


Afbeeldingsresultaat voor de eliminatie danielle bakhuis
Mijn vriendin is laatst naar het YA-event geweest in Dordrecht. Ik was helaas ziek, dus kon niet komen. En daar heeft ze onder andere dit boek laten signeren voor me. Ik ben zo blij dat ze dit boek liet signeren, want ik was ook al heel erg benieuwd naar dit boek. Ik ben super blij met zo'n vriendin. Ik zou het ook zo voor haar doen.








Afbeeldingsresultaat voor de vrouwe van myrdin Het tweede boek wat mijn vriendin daar liet signeren is dit boek. Ik ben zo blij dat ze ook dit boek liet signeren, want ik was ook al heel erg benieuwd naar dit boek.
Afbeeldingsresultaat voor fataal spel en truth or danceAfbeeldingsresultaat voor fataal spel en truth or danceMijn derde en vierde boek zijn van Chinouk Thijssen. Het zijn namelijk truth or dance en fataal spel. Ik heb Chinouk nu 3x ontmoet en wat is ze lief voor haar fans. Echt super leuk om te zien hoe ze op hun reageert. Ik hoop haar nog vaker te mogen ontmoeten.
Afbeeldingsresultaat voor leeuwenhart Mijn vijfde en tevens mijn laatste gesigneerde boek is leeuwenhart van Alexandra Penrhyn Lowe. Ik heb dit boek gekregen om te recenseren. De recensie staat ook online op mijn blog. https://nathalielovesbooks.blogspot.com/2018/09/recensie-leeuwenhart-deel-4-van-de.html Daar lees je wat ik van het boek vond.  
Ik hoop dat je het een leuke blogpost vind. Mijn vraag aan jullie is welke boeken hebben jullie gesigneerd in jullie kast staan? Ik zie jullie bij de volgende blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...