zondag 3 maart 2019

Wrap-up februari. Geschreven op 02/03/2019.


 

Vandaag heb ik voor jullie alleen mijn wrap-up, want ik heb geen nieuwe boeken gekocht of gekregen. Helaas kwam het nieuwe boek van Mirjam Mous gisteren binnen, dus die neem ik mee in de haul van maart.

Wrap-up februari.

Als eerste heb ik de graces uitgelezen. Ik moest nog de laatste 100 pagina's lezen. Ik was hier al in januari in begonnen en kreeg hem dus niet uit. Maar wat is dit een leuk boek over hekserijen. Ik wilde steeds meer weten en ben zeker weten door het einde heel erg nieuwsgierig naar deel 2 vervloekingen. Dus die hoop ik ook snel te kopen en lezen. Mijn to be read boekenlijst wordt steeds maar groter.






Afbeeldingsresultaat voor moordmeiden mirjam mousDaarna las ik dezelfde dag nog vervloekt uit van Mel Wallis de Vries uit. Ik ben naar de film vals geweest en daar kon je inruil voor een foto van je bioscoopkaartje dit e-book gratis downloaden en dat heb ik gedaan. En wat was dit boek spannend. Het waren niet zoveel pagina's, maar het was wel ijzersterk verhaal. Het nadeel is dat je hem nu niet meer kunt lezen, want was tot 28 februari beschikbaar. Dus echt heel exclusief.







Als laatste las ik moordmeiden uit. Ik ben dol op de boeken van Mirjam Mous. Ik heb van haar de meeste boeken in mijn kast staan. Ik wilde nog een dunne boek lezen, voordat ik aan hof van mist en woede begon. En dat werd dit boek. Hij is goed spannend, want het begin start heel vaag en langzaam kom je weer bij het beginstuk en lees je verder wat er daarna is gebeurt. Het was een typisch Mirjam Mous boek. Dus als je een goede thriller schrijfster zoekt raad ik je haar zeker weten aan.




Dit was het voor deze keer weer. Ik hoop dat ik hof van mist en woede deze maand uit heb. Hierna ga ik in het boek hack lezen, want deze heb ik ontvangen als recensie-exemplaar. Dus zodra ik die uit heb komt er een recensie online. Ik hoop jullie weer te zien bij mijn volgende blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...