zondag 28 juli 2019

Recensie ´Gruwelijk spel´. Geschreven op 21/07/2019

Vandaag heb ik voor jullie een recensie van het boek gruwelijk spel. Het boek is geschreven door Mirjam Hildebrand. Ik heb dit boek binnen 1 dag uitgelezen. 


Waar gaat het boek over?

Het gaat over Daantje die samen met haar vrienden meedoen aan het spel ´doodkist dare´ in een pretpark. Het doel is om 24 uur in een doodskist door te brengen. Ondertussen moeten ze ook nog 5 andere opdrachten voltooien. Ze strijden tegen andere teams. 

Mijn mening over het boek?

Ik vond het een super spannend boek. Echt op sommige momenten wou ik Daantje helpen. Voor het ene laatste hoofdstuk vond ik super spannend. Het boek heeft 90 pagina´s, maar elke pagina zoog je in het verhaal. Voor de onderlingen relaties met de personen zijn heel erg goed uitgewerkt. Ik kan er niet echt dieper op ingaan, want anders vertel ik spoilers.




Mijn beoordeling over het boek?

Ik geef het boek 🌟🌟🌟🌟🌟 van de 5. Er was geen moment dat het niet spannend was. Het leek net of ik Daantje was. Zo levensecht werd het omschreven. Ik raad je dit boek zeker aan om te lezen als iets tussendoor. Ik heb er denk ongeveer 3,5 uur gedaan over dit boek. Dus als niet lezer zou ik je dit aanraden. Het is ook prima om mee te nemen op vakantie, want hij weegt haast niks. 

Ik zie jullie weer bij een volgende blogpost. Mijn vraag aan jullie is ´Welk boek ga jij lezen in jouw vakantie?´ Laat het mij hier onder weten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...