zondag 7 juli 2019

Bookhaul & Wrap-up juni. Geschreven op 06/07/2019.

Vandaag heb ik voor jullie mijn mega bookhaul en kleine wrap-up. Ik merk dat ik door het warme weer geen zin heb om te lezen. En dit vind ik best wel jammer, want hex is echt super leuk. Daar ben ik momenteel bezig.

Mijn Bookhaul van juni

Zoals ik hierboven zei is hij groot. Ik heb maar liefst 10 nieuwe boeken.
  1. Dolores dolly poppedijn - Thomas olde heuvelt
  2. De verminkte koning - Leigh Bardugo.
  3. Echo - Thomas olde heuvelt
  4. Verdermeer - Tahereh mafi
  5. Break a leg - Chinouk Thijssen
  6. De executie - Daniƫlle Bakhuis
  7. Brieven aan de duisternis - Brigid Kemmerer
  8. inkt - Alice Broadway
  9. Livestream - Buddy Tegenbosch
  10. Caraval - Stephanie Garber 





Mijn wrap-up van juni.

Zo groot dat mijn bookhaul is zo klein is mijn wrap-up. Ik heb maar 1 boek gelezen en dat is de nachtuilen van Jeroen van Unen. Van dit boek komt er volgende week een recensie online. 

Ik geloof dat ik voor de komende tijd een boekenkoop stop houd. Ik heb deze week wel als recensie-exemplaar gruwelijk spel binnen. Die ga ik gelijk na hex lezen. Ik zie jullie volgende week weer bij een nieuwe blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...