zondag 21 juli 2019

Mijn boeken die ik liet signeren bij Yaltival. Geschreven op 06/07/2019.

Vandaag heb ik voor jullie een blogpost over mijn boeken die ik liet signeren op yaltival. Dit was een boekenevenement in Eindhoven. Het is te vergelijken met yalfest. Ik heb met veel schrijvers en mede boekenbloggers gepraat. Het was echt een geslaagde dag.

In totaal heb ik 4 boeken laten signeren. Ik heb livestream daar zelf gekocht. 

  1. Break a leg - Chinouk Thijssen
  2. Inkt - Alice Broadway
  3. Livestream - Buddy Tegenbosch
  4. Caraval - Stephanie Garber
Ik vond het super gaaf om ze allemaal te ontmoeten. Ik heb ook veel met ze gepraat. Ze waren allemaal stuk voor stuk aardig. Je merkte echt dat ze de tijd voor je namen. En ik kreeg van Alice Broadway nog een compliment over mijn lippenstift. Ze vond hem geweldig. Ik was toen echt helemaal aan het glunderen. Ik ben blij dat ik geweest ben. En volgend jaar ben ik er zeker weten ook weer bij. En ik ga ook proberen om naar Yalfest te komen. Ik wil zelf vaker naar boekenevenementen te gaan. Dus mocht je een leuk evenement weten, laat het mij weten. Ik vind het ook leuk om jullie daar te ontmoeten.

Ik zie jullie weer bij een volgende blogpost. Mochten jullie nog iets speciaals terug willen zien. Laat het mij weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...