zondag 4 augustus 2019

Bookhaul & wrap-up van juli. Geschreven op 03/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie mijn bookhaul & wrap-up van juli. Ik heb de bookhaul zoveel mogelijk beperkt. Ik heb er namelijk 2 boeken van mijn beste vriendin Sofie gekregen voor mijn verjaardag.

Mijn bookhaul van juli.


Ik heb in totaal 6 boeken gekocht of gekregen. 

  1. Gruwelijk spel van Mirjam Hildebrand. Die zie je ook terug bij mijn wrap-up, vandaar geen foto. Gehad als recensie-exemplaar.
  2. De darkest power trilogie van Kelley Armstrong. Deze heb ik voor 10,00 euro gevonden op de boekenmarkt in Dordrecht.
  3. Stille getuige van Tess Gerritsen. Deze en het volgende boek heb ik van Sofie gekregen.
  4. Sneeuwval van Tess Gerritsen. Deze heeft ze voor mij gekocht op de boekenmarkt.
  5. Om nooit te vergeten van Thomas Olde Heuvelt. Ik kwam deze tegen in de sale van Ako op station Utrecht centraal. 
  6. De laatste meisjes van Riley Sager. Ook deze was in de sale. 
In totaal was ik voor de boeken 20,00 euro kwijt. Dus een goede deal omtrent mijn boeken.

Mijn Wrap-up van juli.

Ik heb deze maand 2 boeken uitgelezen. Allereerst heb ik hex van Thomas Olde Heuvelt uitgelezen. Hiervan komt nog een recensie online. Ik ga volgende week vooruit schrijven, wegens mijn vakantie. En ik ga dan veel blogposten schrijven, zodat ik een tijdje vooruit kan. 
Als tweede heb ik gruwelijk spel gelezen van Mirjam Hildebrand. Hiervan is de recensie vorige week online gekomen. Hieronder vindt je de link van die blogpost.


Dit was de blogpost voor deze keer. Ik hoop jullie weer te zien bij een volgende blogpost. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...