zondag 30 juni 2019

Random feitjes over mij als lezer. Geschreven op 29/06/2019

Vandaag heb ik een blogpost over random feitjes over mij als lezer. Laat vooral hieronder weten welke je herken of je zelf nog eentje heb.

  1. Ik kan niet meerdere boeken tegelijk lezen. Ik heb het weleens geprobeerd, maar merkte dat de verhalen door elkaar aan het raken waren. Terwijl een thriller en een fantasie verhaal waren, dus je zo zeggen dat het prima los kan. 
  2. Ik kan niet stoppen met lezen midden op een pagina. Of als een zin doorloop op de andere pagina lees ik eerst die, voordat ik hem wegleg.
  3. Ik moet altijd een boekenlegger bij mij hebben of iets anders wat kan dienen als boekenlegger. Ik kan echt niet in mijn boeken ezelsoren maken. Ik vind het altijd zo erg als mensen dat doen. Hetzelfde geldt voor schrijven in boeken. 
  4. Ik houd een leesdagboek bij. Ik doe dit sinds dit jaar en ik merk dat ik het superleuk vind om bij te houden. Ik kan dan precies zien wat ik in een jaar gelezen heb. 
  5. Ik houd een schriftje bij met mijn nog te lezen boeken. Ik markeer de boeken die ik dan weer heb gelezen. Het geeft mij een goed gevoel om dat te doen.
  6. Ik spaar boekenleggers in een grote doos. Ik ben dol op ze en probeer ook zeldzame te sparen. Zo heb ik ook alle boekenleggers van the lunar cronicles van blossombooks die bij de hardcovers zaten. Hier ben ik super trots op. 
  7. Ik moet naar een boekenwinkel binnen als ik aan het winkelen ben. Ik kan niet zonder een tussenstop in een plaatselijke boekenwinkel. Ik kan hier makkelijk uren in rondstruinen en kijken naar de nieuwste boeken.
  8.  De dikte of lettergrootte maakt mij niet uit om te lezen. Ik lees ze net zo gemakkelijk weg. Heerlijk om verschil te zien in boeken en hoe het de sfeer kan bepalen.
  9. Ik spaar in een apart schriftje handtekeningen van auteurs. Ik heb er nu al aardig wat verzameld. Ik ga hier nog blogposten over maken.
Dit was mijn blogpost voor vandaag. Ik hoop dat jullie mij wat meer hebben leren kennen. Ik zie jullie weer bij een nieuwe blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...