zondag 16 juni 2019

Mijn favoriete boekenwinkels. Geschreven op 05/05/2019.

Vandaag heb ik een blogpost over mijn favoriete boekenwinkels. In totaal heb ik er 3 winkels. 2 zijn er in Zuid-Holland te vinden en de andere is in Noord-Brabant gevestigd. 


Plantage Hyperion in Zwijndrecht.

Dit is een boekenwinkel in mijn eigen woonplaats. Hier kom ik al sinds ik mij kan herinneren. Er is altijd wel een vrolijke verkoper. Ze herkennen mij als ik er binnen stapt. En dat vind ik altijd super leuk. En zo kreeg vandaag een boek met korting, omdat beschadigd was. En dit maak ik echt haast nooit mee. 



Vos & van der Leer in Dordrecht.

Dit is de tweede winkel in Zuid-Holland. Ze gaan in juni open in hun nieuwe vestiging. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Zelf kom ik net zoals in Hyperion als sinds ik mij kan herinneren. Hier merk ik ook dat het personeel mij steeds meer gaat herkennen. Ik vind het altijd zo gaaf om die grote ouderwetse boekenkasten te zien staan. 



Van Piere in Eindhoven.

Dit is een boekenwinkel waar ik met een familieleden in een dagje naar Eindhoven naar binnen ging en sinds dien vind ik hem super gaaf. Hij heeft een enorme aanbod van tweedehands boeken. En het leuke is dat er midden in de winkel een cafĂ© is waar je heerlijk kunt genieten van thee of gebak. Ik vind het jammer dat niet meer boekenwinkels dit doen, want het geeft een super gezellige sfeer. 


En dit was mijn blogpost over mijn favoriete boekenwinkels. Ik hoop er nog veel meer boekenwinkels te bezoeken. Ik blijf het toch altijd leuker te vinden dan online bestellen. Ik hoop jullie weer te zien bij een volgende blogpost. Heb je nog een leuk idee voor een blogpost. Laat het me gerust weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...