zondag 7 april 2019

Bookhaul & Wrap-up van maart. Geschreven op 31/03/2019.

Vandaag heb ik voor jullie mijn bookhaul & wrap-up van maart. Ik heb aardig wat boeken gehaald en ik heb mijn dikke pil uitgelezen.

Bookhaul van de maand maart.

  1. H@ck - Mirjam Mous, dit is een recensie-exemplaar wat ik van hun kreeg. Ben ik super blij mee. Zodra ik hem uit heb komt de recensie online.
  2. Grondvuur - Mirjam Gielen
  3. Zeik niet zo - Anouk Kemper, Suzette Hermsen & Lianne Marije Sanders
  4. Tussen winter en hemel - Elin Bengtsson
  5. Gevarenzone - Jennifer Mellink
  6. Rose onder vuur - Elizabeth Wein
  7. Codenaam verity - Elizabeth Wein

Dit waren de boeken die ik gekocht of gekregen heb. 

Wrap-up van de maand maart.

Ik heb eindelijk na 1,5 maand de dikke pil hof van mist en woede uitgelezen. Ik ben er 06 februari in begonnen en 24 maart heb ik hem uitgelezen. Al met al was het wel een goed boek. Hier en daar was het soms een beetje langdradig, maar hij was veel spannender dan deel 1 hof van doorns en rozen.

Ik geef daarom ook 🌟🌟🌟🌟. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...