zondag 31 maart 2019

Mijn boekenlinten collectie #1. Geschreven op 16/3/2019

Vandaag heb ik voor jullie deel 1 van mijn boekenlintencollectie. Ik splits het op in 3 delen, want ik heb er aardig wat. Die vandaag komen van Bibi books. Ik heb nog een bestelling geplaatst op haar webshop, maar die moet nog binnenkomen die zijn dus in deel 3 te zien. 

De boekenlinten.

Ik vond het in het begin om heel eerlijk te zijn onhandig om te gebruiken, maar na een tijdje weet je hoe of wat en is het super handig. Van links naar rechts zijn als volgt:
Winter van the lunar cronicles.
Cress van the lunar cronicles.
Cinder van the lunar cronicles.
Feyre van hof van serie.
Booklover van boeken fans.
Ik vind ze allemaal stuk voor stuk fijn in gebruik. Ze passen ook in mijn langste boek die ik heb, dus dat vind ik persoonlijk wel fijn. Anders zie je nog niet waar je gebleven ben. 







Ik plaats dit keer geen link, want ik weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn als ik dit online zet. De eigenaar houdt een break t/m oktober. Vandaar dat er nu veel korting is/was. Je kan kijken naar mijn blogpost over mijn boekenkaarsencollectie, daar vind je de link naar haar webshop. Ik hoop jullie volgende week te zien bij mijn bookhaul en hopelijk wrap-up.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...