zondag 9 december 2018

Recensie truth or dance. Geschreven op 10/11/2018.

Vandaag heb ik truth or dance uitgelezen en ik dacht hierover ga ik een recensie schrijven. Bij deze de recensie.

Ik had al op mijn instagram pagina 'nathalielovesbooks' gezegd dat ik hem geweldig vind. Dit komt echt door de enorme cliffhanger op het eind. Je hoeft niks met ballet te hebben om dit boek leuk te vinden, want ik heb zelf ook niet echt veel met ballet. Je lees dit boek uit het perspectief van India en dit personage doet me heel erg aan mezelf denken. Ik kan zelf ook heel erg goed focussen op de dingen die ik wil bereiken. Ik vind het een leuke afwisseling dat je ook chatberichten lees, want zo ben je als veel sneller geneigd om door te lezen. En het leukste aan allemaal is dat ik in het dankwoord staat met team fatal game.

Ik ben echt benieuwd naar de andere delen, maar dat duurt nog zo lang. Ze verwacht zelf dat deel 2 in juni 2019 uitkomt, als die uit is haal ik hem meteen. Ik wil weten hoe het verder gaat. Ik kon nu al het boek niet wegleggen, laat staan om zo lang te wachten. Ik dacht elk moment dat ik het rustig had op mijn werk aan truth or dance hoe gaat het verder. Ik heb dit boek binnen ongeveer 12 uur uitgelezen. Ik kon doordeweeks niet zoveel lezen, want ik heb het best wel druk op mijn werk. Ik probeer dan altijd s'avonds nog een uurtje te lezen.

Ik geef dit boek zeker weten 🌟🌟🌟🌟🌟 STERREN. Hij leest super snel en veroverd je gedachtes, want ik kon nergens anders meer aan denken. Dit boek is perfect om te lezen met kerst, want ja daar zitten we al tegen die tijd bijna aan. Op mijn instagram pagina zie je elke dag een foto tot aan kerst, want ik heb de adventskalender besteld van celebratebooks.

Ik hoop dat je het een leuke recensie vindt en ik hoop je te zien bij een volgende blogpost.

Geen opmerkingen: