zondag 2 december 2018

Bookhaul & Wrap-up van november. Geschreven op 01/12/2018

Vandaag heb ik voor jullie mijn bookhaul en wrap-up van de maand november. Ik weet het dat ik stellig reageerde eind oktober dat dit alleen een wrap-up zou zijn. Ik kon het gewoon niet laten om boeken te kopen. Ik spreek met mezelf maar niet meer af om geen boeken te kopen, want dat doe ik toch wel.

Bookhaul

Ik heb in totaal 6 boeken gekocht. Ik vind het zelf ook weer veel, maar de helft is tweedehands en die zien er voor mij echt nog als nieuw uit. Daar ben ik super blij mee. Ik heb er bij gezet welke ik tweedehands heb gekocht en welke niet.


  1. Love simon - Becky Albertalli (tweedehands)
  2. Schaduw van de vos - Julie Kagawa (nieuw)
  3. Everless - Sara Holland (nieuw)
  4. Hazelwoud - Melissa Albert (tweedehands)
  5. Bloed en beenderen - Tomi Adeyemi (tweedehands)
  6. De nieuweling - Taran Matharu (nieuw)





Wrap-up

Ik heb in totaal 3 boeken gelezen. Ik ben momenteel bezig in rivalen. Die was in het begin heel langzaam, dus ik las steeds maar een stuk of 3 pagina's. Ik ben nu ongeveer op de helft en wordt hij steeds leuker, dus ik lees nu wat meer pagina's. 


  1. 3Pak van het jaar 2018 - Nhung Dam, Tim Hofman & Raoul de Jong
  2. Fluisterwater - Mirjam Mous
  3. Truth or dance - Chinouk Thijssen







Van truth or dance komt volgende week de recensie online. Ik hoop dat jullie er naar uitkijken wat ik ervan vond. Ik hoop jullie dan ook bij de post weer te zien. 
De tweede post van januari zou ik uitleg geven over wat je kan verwachten in 2019 op mijn blog, want ook in het nieuwe jaar wil ik blijven posten, want ik vind het super leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...