zondag 16 december 2018

Gelezen boeken voor mijn reading challenge. Geschreven op 24/11/2018.

Ik deed dit jaar voor het eerst mee aan de hebban reading challenge. Ik had mezelf voor genomen om 25 boeken dit jaar te gaan lezen. Dit heb ik een maand geleden al behaald. Ik lees op dit moment mijn 31e boek van het jaar. Vandaar dat ik nu laat zien welke 25 boeken ik heb gelezen. Ik hoop dat je hier ook inspiratie uit haalt voor leuke boeken om te lezen. Het is random op volgorde, want ik weet niet meer precies welke ik als eerste heb gelezen.

  1. De glazen troon - Sarah J. Maas
  2. De Cock en de dood van een kunstenaar - Appie Baantjer
  3. Vrees me - Tahereh Mafi
  4. Wolfsbloed - Alexandra Penrhyn Lowe
  5. Op zoek naar violet park - Jenny Valentine
  6. Verwoest me - Tahereh Mafi
  7. Jona of hij die weggevlogen is - Maria van Eeden
  8. Gebroken soep - Jenny Valentine
  9. Verdoofd - Cis Meijer 
  10. Iene miene mutte - M.J. Arlidge
  11. Stad van vuur - Cassandra Clare
  12. Stad van Beenderen - Cassandra Clare
  13. Ik geef je de zon - Jandy Nelson
  14. Kil - Mel Wallis de Vries
  15. Hof van doorns en rozen - Sarah J. Maas
  16. Nachtrijder - Alexandra Penrhyn Lowe
  17. 3Pak 2016 - Mirjam Mous, Helen Vreeswijk & Alex Boogers
  18. Carve the mark - Veronica Roth
  19. Cinder - Marissa Meyer
  20. Het zusje - Louise Jensen
  21. Library kiss - Kasie West
  22. Fataal spel - Chinouk Thijssen
  23. Scarlet - Marissa Meyer
  24. Schuitje varen - M.J. Arlidge
  25. Leeuwenhart - Alexandra Penrhyn Lowe
Dit waren mijn boeken voor de hebban reading challenge. Ik hoop dat je wat inspiratie kan uithalen. Doe jij mee aan de hebban reading challenge? Zo ja, laat hieronder weten hoe het ervoor staat.
Ik geef volgende week tips hoe je hem kan behalen. Ik hoop jullie dan ook weer te zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...