zondag 23 september 2018

mijn tbr. geschreven op 09/09/2018.

Ik heb nog een hele lange to be read lijst. Ik heb nog in totaal 37 boeken staan die nog niet gelezen zijn. Ik denk dat er zeker weten binnenkort er hoe dan ook eentje bijkomt. Dat is truth or dance van Chinouk Thijssen. In ieder geval hier komen mijn 37 ongelezen boeken.

  1. Rivalen van Alyson Noël
  2. Mag het een maatje meer zijn? van Meg Chabot
  3. Het spel van Krystyna Kuhn
  4. Cyberbrein van James dashner
  5. De verloren prins van Julie kagawa
  6. De duistere fea van Julie Kagawa
  7. De ijzerstrijder van Julie Kagawa
  8. Mannen die vouwen haten van Stieg Larsson
  9. Verdacht van Carry Slee
  10. Cress van Marissa Meyer
  11. Breek me van Tahereh Mafi
  12. Versplinter me  van Tahereh Mafi
  13. Vertrouw me van Tahereh Mafi
  14. Levana van Marissa Meyer
  15. Piep zei de muis van M.J. Arlidge
  16. De cock en de dood van een kunstenaar van Baantjer
  17. De laatste sterft van Tess Gerritsen
  18. Winter in New York en andere verhalen van Chantal van Gastel
  19. De kuipkiller van Rob Vente 
  20. 13 minuten van Sarah Pinborough
  21. Zwartspreuk van Claudia Gray
  22. The fates divide van Veronica Roth
  23. Verbroken van Linda Jansma
  24. Winter van Marissa Meyer
  25. Alle sterren van Marissa Meyer
  26. Iko van Marissa Meyer
  27. Hof van mist en woede van Sarah J. Maas
  28. Hof van vleugels en verwoesting van Sarah J. Maas
  29. Stad van glas van Cassandra Clare
  30. Stad van gevallen engelen van Cassandra Clare
  31. Stad van verloren zielen van Cassandra Clare
  32. Stad van hemelse vuren van Cassandra Clare
  33. Expeditie verraad van Liza Sips
  34. Dit is allemaal waar van Lygia Day peñaflor
  35. Boek der spiegels van Eugen O. Chirovici
  36. Vechten voor de vrijheid van Simon Scarrow
  37. De graces van Laure Eve
Dit waren de boeken tot dus ver. Ik ben benieuwd welke boek jij van deze lijst heb gelezen en wat je ervan vond. En ik zie jullie weer bij een nieuwe blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...