zondag 17 februari 2019

Review adventskalender van Celebratebooks. Geschreven op 19/01/2019.

Vandaag heb ik voor jullie mijn mening over de adventskalender van celebratebooks. 

Hij kostte €45,00 inclusief verzendkosten. Ik vond achteraf zeker weten niet veel geld voor wat je allemaal kreeg, want wat was deze box gaaf. Op de foto zie je ook dat hij goed gevuld is. Er zaten zo ook 2 kaarsen in van letters & light. Ik maak nog een aparte blogpost over mijn boekenkaarsen verzameling tot nu toe, dus dan zou ik uitgebreid vertellen welke geur ze hebben. Ook heb ik veel exclusieve boekenleggers erbij gehad. Zoals de paperback versie van de the lunar cronicles. Hier was ik echt heel erg blij mee, als fan van deze serie. Je kan alles terug zien op mijn bookstagram nathalielovesbooks, want daar heb ik alle dagen tot aan kerst de cadeuatjes een voor een opengemaakt. Ik hoop zelf dat ze het dit jaar weer gaan doen, want dan bestel ik hoe dan ook er nog eentje. Je ziet niet echt veel bookish adventskalenders en dat vind ik persoonlijk wel jammer. Ik hoop dat er meer zullen volgen om het uit te brengen. De 24 cadeautjes die erin zaten zijn allemaal stuk voor stuk leuk en handig. 

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden, ondanks dat hij klein was. Ik zal hieronder nog even de link plaatsen van mijn bookstagram, zodat jullie makkelijk naar de foto's kunnen kijken. Ik hoop jullie snel weer te zien bij een volgende blogpost.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...