zondag 3 februari 2019

Bookhaul & Wrap-up januari 2019. Geschreven op 01/02/2019

Vandaag heb ik weer voor jullie mijn bookhaul & Wrap-up van de maand januari. Ik heb in totaal 3 boeken gekocht/gekregen en 2 boeken gelezen.

Bookhaul van januari

Ik heb het boek Alice in zombieland van Alice Showalter gekregen van mijn boekenvriendin. Ik heb haar weer bookish goodies gegeven, dus vond het een goede ruil. Ook ben ik naar boekenfestijn in Ahoy geweest en daar heb ik de volgende 2 boeken gekocht.
  • Tik Tak - Chris McGeorge. Een thriller waar ik veel goede verhalen heb gehoord.
  • Onbreekbaar - Kami Garcia. Deze leek me super leuk en hij was maar €2,00.



Wrap-up van januari

Ik heb maar 2 boeken gelezen, waarvan een nog op oudjaarsdag. Ik heb namelijk dodelijk bericht uitgelezen om 00:00. Ik vind dat hij gewoon meetelt. Ik heb hem als recensie-exemplaar ontvangen. De recensie kan je volgende week lezen op mijn blog. Als tweede las ik levana uit. Die las lekker snel weg. Daar ben ik wel blij mee, want ik was erg moe na werk.


Ik ben momenteel bezig in de graces. Ik heb hem bijna uit. Ik vind hem echt heel leuk. Ik ben wel benieuwd naar hoeveel boeken jullie hebben gelezen in januari? Laat het hieronder weten en ik zie jullie bij de recensie van dodelijk bericht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...