zondag 13 januari 2019

Mijn reading challenge voor 2019 + Wat kan je verwachten in 2019. Geschreven op 24/11/2018.

Vorig jaar heb ik een aantal tips gegeven om je reading challenge te halen en ook welke boeken ik las ervoor. Wat is het gek om nu al 'vorig jaar' te zeggen, terwijl ik nog een maand moet wachten.

Ik heb dit jaar voor gekozen om 12 boeken te lezen gaan lezen, want ik weet dat ik het druk heb met mijn baan. Ik zet voor mij heel erg laag in, want ik weet dat ik ook een hoop dikke boeken heb staan.
Ik wil die ook graag lezen. Ik kan denk ik haast wel een kast vullen met mijn ongelezen boeken. Ik ga geen stop doen boeken kopen, want dat werk bij mij niet merkte ik.

Wat kan je verwachten in 2019?

Ik blijf gewoon 1x per week iets plaatsen op de zondag om 09:00. Dit doe ik, wegens mijn drukke werk er naast. En zo hebben jullie toch nog wat leuks. Ik schrijf, dus bepaalde dingen lekker vooruit.

Ik ga ook een aantal van deze boeken recenseren, want dan weten jullie ook gelijk mijn mening erop. Zelf had ik al in gedachten om love simon te recenseren voor Valentijnsdag. Dat is denk ik wel een goed boek wat daarbij past.

En ik blijf natuurlijk gewoon hier de wrap-ups en bookhauls posten. Dit vind ik persoonlijk leuk om te zien en natuurlijk ook om te plaatsen. Die blijven er elke eerste zondag van de nieuwe maand komen.

En voor de rest komen er ook random dingen aan en dat jullie weer vragen mogen sturen naar mij en dat ik ze weer beantwoord. Ook probeer ik inspiratie op te doen om tips te geven over iets. Als jullie nog ergens tips over willen laat het me hieronder weten.

Dit was het dan weer voor deze keer en ik hoop dat jullie het leuk vonden. En wat ik al zei laat hieronder weten waar je tips over wilt zien. Ik hoop jullie weer te zien bij een volgende blogpost.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...