zondag 6 januari 2019

Bookhaul & wrap-up december. Geschreven op 28/12/2018.

Vandaag heb ik voor jullie een mega grote bookhaul & een gemiddelde wrap-up. Ik heb in totaal 13 boeken gekocht of gekregen en 2 boeken gelezen in december.

Mijn bookhaul van december.

Het aantal ligt zo hoog, omdat ik ben naar een boekenpresentatie geweest waar twee schrijfsters hun nieuwste boeken showde, dus die kocht ik toen ook meteen. En ook door een cadeaukaart die ik voor kerst heb gekregen. Ook heb ik een recensie-exemplaar mogen ontvangen. Ik zou bij de foto neerzetten welke het is. Ik hoop dat ik in januari veel boeken lees, zodat ik weer wat minder over ongelezen boeken heb.

  1. Dodelijk bericht - Folkert Oldersma (recensie)
  2. Opstand (iko) - Marissa Meyer
  3. Wonderland - diverse auteurs
  4. De ijzerlegendes - Julie Kagawa
  5. Hex - Thomas Olde Heuvelt
  6. De ijzerprins - Julie Kagawa
  7. Vogelvrij - Sebastien de Castell (gekregen van vriendin)
  8. De ijzerkoningin - Julie Kagawa
  9. Ash Princess - Laura Sebastien
  10. De ijzerprinses - Julie Kagawa
  11. Typewriter - Lotte van den Noort
  12.  De ijzerkoning - Julie Kagawa
  13. Animax - Mathilde de Graaf

Mijn wrap-up van december.

Ik heb na 1 maand en een week heb ik dan eindelijk het eerste boek van deze maand uit. Rivalen was dit. Ik ben nog steeds wel nieuwsgierig naar deel 2, maar ik geef het boek toch 🌟🌟🌟. Het begin was zo traag en pas over de helft werd iets spannender in plaats van een soapserie. 
Het tweede boek is love simon. Ik ga hier nog een recensie over schrijven die op mijn blog komt. Die houden jullie nog van mij tegoed. 





Ik ben momenteel bezig in dodelijk bericht. Ook daar komt een recensie online op mijn blog. Ik denk zelf dat ik hem in plan voor 10 februari. Is misschien een beetje laat, maar ik heb leuke blogposten in mijn hoofd voor tussendoor. Ik hoop dat jullie hierna benieuwd zijn. Ik zie jullie dan weer bij mijn volgende blogpost en dat is mijn reading challenge voor 2019 + wat je kan verwachten in 2019 op mijn blog. Laat hieronder welk boek jij heb gekocht of gekregen met de feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...