zondag 20 januari 2019

Mijn favrorieten serie boeken. Geschreven op 27/12/2018.

Vandaag heb ik voor jullie mijn favorieten boekenserie. Ik heb er 3 uitgekozen voor jullie. Wie weet doe ik het later nog een keer. Ik hoop dat jullie hieruit inspiratie halen.

Mijn eerste favoriet is the touching juliette. Deze is geschreven door Tahereh Mafi. Ik heb vrees me & verwoest me. Ik heb deze boxset destijds gekocht via celebratebooks. De serie was toen € 25,00. Dit is echt een koopje als je weet dat de drie dikste boeken samen al voor het dubbele worden verkocht. Ik vind het tot nu toe echt een leuke serie en anders dan andere series, want hier is de wereld niet meer zoals die wie kennen.






Mijn tweede favoriete serie is de laatste wachter. In deel 1 sevenster leer je Eveline kennen. Dit is een normaal meisje, zoals ieder ander is. Alleen na flesje draaien met klasgenoten gebeurt er iets met haar waardoor ze geesten ziet. Vanaf dat moment leer je steeds meer over de laatste wachter wereld. En het leuke hieraan is dat het geschreven is door een Nederlandse schrijfster.




Mijn derde en laatste favoriet is the lunar cronicles. Ik ben dol op deze serie. Ik ben nu bij levana en ik wil die echt na dodelijk bericht lezen, want ik kan niet wachten om hem verder te lezen. Als je van fantasy en sprookjes houdt of een van die 2 dan moet je deze serie lezen. Per deel wordt hij steeds beter. Ook zijn pas de paperbacks verschenen en die zijn ook stuk voor stuk mooi geworden. Ik heb de boeken al in hardcover, dus ik ga niet de paperbacks ook nog eens kopen. Nu is wel de serie in hardcover heel erg gewild, want op is op. Ze worden niet meer uitgegeven. Dus ik heb geluk. Ook zijn er al 2 graphic novels uitgebracht. De tweede moet ik nog binnen krijgen.

Dit waren voorlopig mijn favorieten boekenseries. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie favorieten zijn en ik hoop jullie weer te zien bij mijn volgende blogpost. Dit zal de recensie zijn over het boek love simon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...