zaterdag 1 september 2018

wie ben ik?

Hallo mijn naam is Nathalie. Ik ben 18 jaar oud op dit moment. Ik woon in Zwijndrecht. Dit is een klein plaatsje in de provincie Zuid-Holland. Zoals je aan de naam al kan zien houd ik van boeken. Mijn favoriete genres zijn Young-Adult (YA) en thrillers. Ook ben ik een van de bedenkers van #fatalgamebychinouk. Ook heb ik een bookstagram. Die heet ook nathalielovesbooks. Ik plaats hier reviews, maar ook foto's van events waar ik af en toe heen ga. Ook ga ik proberen een maandelijkse wrap-up en bookhaul plaatsen. Dit account is wel in het Engels, maar ik zou het hier dan in het Nederlands zetten. Zo houd ik het gescheiden van elkaar. Ik hoop dat jullie het leuk lijken en VEEL PLEZIER OP MIJN SITE.
Dit is een foto van mij.

2 opmerkingen:

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...