zondag 23 juni 2019

Unboxing bookish boyfriend box. Geschreven op 22/06/2019

Vandaag heb ik voor jullie een unboxing van de bookish boyfriend box. Ik heb deze besteld bij Letters & Lights. Dus ben je nieuwsgierig wat er allemaal in zat.

De unboxing.



 Er zat een linnen tasje in met de quote ´I want to date a fictional character.´ 
Een pin met never stop reading. 
4 kaarsen van de bookish boyfriend. Namelijk Jace, Daemon, Draco & Illyrian Wingspan. En die geuren zijn weer heerlijk. Ik vind het zonde om ze aan te steken. Dus ik houd ze voorlopig nog in mijn kast staat. Een badzout met eucalyptusgeur. Ik heb zelf geen bad, maar mocht ik ergens heen gaan waar ik het heb, dan neem ik deze mee. 
En nog een boekenlegger met de namen van de meeste bookish boyfriends. 
En last but not least een quotekaart. My books brings all the boys to the yard. Ik vind dit zeker weten een geslaagde box, want hij was goed gevuld. Mochten jullie hem ook willen hij is nog beschikbaar. Hieronder staat de link.
https://www.lettersandlights.nl/product/bookish-boys-box/ 

Dit was de unboxing van de box. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik zie jullie weer bij een nieuwe blogpost en door middel van deze blogpost heb ik inspiratie weer voor een nieuwe. Zo zie je maar weer overal kan je inspiratie vandaan halen.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...