zondag 4 november 2018

Mijn bookhaul & wrap-up van de maand oktober. Geschreven op 27/10/2018

Vandaag is mijn bookhaul en wrap-up van de maand september aan de beurt. Ik heb 7 boeken gekocht en 1 boek gewonnen. En 1 boek gelezen. Ik schaam me stiekem wel voor mijn bookhaul. Dat wordt in de maand november niks kopen. Ik zal dan denk ik ook alleen een wrap-up plaatsen. Dat zien we tegen die tijd, want eind november is nog ver weg.

Mijn gekochte/ gewonnen boeken van deze maand:


  1.  Ik notes to my future self is uitgegeven door Blossom books. 
  2. Moordmeiden geschreven door Mirjam Mous.
  3. Fluisterwater geschreven door Mirjam Mous.
  4. 3pak geschreven door Nhung Dam, Tim Hofman en Raoul de Jong.
  5. Dit boek heb ik gewonnen via hebban. Wat als dit het is geschreven door Becky Albertalli en Adam Silvera.
  6. De eliminatie geschreven door Daniƫlle Bakhuis.
  7. De vrouwe van Myrdin geschreven door Cathinca van Sprundel
  8. Truth or dance geschreven door Chinouk Thijssen


Chinouk heeft mij en mijn medeoprichters in het dankwoord gezet van Truth or dance. Ik kan je niet genoeg bedanken Chinouk voor deze verassing. 

13 minuten
Het enige boek wat ik deze maand heb gelezen is 13 minuten geschreven door Sarah Pinborough. Ik hoop dat ik volgende maand meer lees. 










Ik zie jullie volgende week weer bij de tweede helft van de 10 vragen van mijn volgers. Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...