zondag 11 november 2018

10 vragen van mijn volgers #2. Geschreven op 27/10/2018

Vandaag de andere helft van mijn vragen van jullie. Ik heb het opgesplitst, omdat ik dan twee keer zoveel plezier heb met jullie vragen te beantwoorden. Hier is dan deel 2 van de vragen.

Vraag 6: Wie heeft jou, binnen de boekenwereld, het meest geïnspireerd?
Op het gebied van Young Adult lezen is het Mirjam Mous geweest. Door het boek vals spel kwam ik in dit wereldje terecht met lezen. Op het gebied van schrijven weet ik het niet, doordat ik zelf altijd als kind er al mee bezig was in schriften. 

Vraag 7: Zou je ooit zelf een boek schrijven?
Ik zou zeker ooit zelf een boek schrijven.

Vraag 8: Zo ja, wat voor boek dan?
Ik ben/was momenteel bezig met een boek aan het schrijven, maar heb het lang niet meer opgepakt. Ik schrijf in het genre YA en dan ook een thriller. Ik schrijf hier het liefst in, omdat ik van deze boeken zelf ook houd om te lezen. Dan vind ik het ook fijn om daarin te schrijven. Wie weet komt hij een keer echt uit, maar dan zou ik meer tijd ervoor moeten hebben. Ik houd het dus voorlopig nog eventjes op bloggen. 

Vraag 9: Met welke schrijfster zou je een dagje willen ruilen van leven?
Ik zou zelf wel een dagje willen ruilen met Marissa Meyer en dan op een event heerlijk kunnen praten over de serie 'the lunar cronicles'. Ik zou dan vol met passie over praten met mensen erover. Qua Nederlandse schrijvers zou ik kiezen voor Chinouk Thijssen, omdat ze ook nog leuke dingen naast schrijven doet. Denk aan teksten corrigeren en het huiswerk nakijken van de cursisten die het inleveren. Zo blijft ze bezig met haar passie.

Vraag 10: Wat is mijn leukste Netflix serie? 
Mijn leukste Netflix serie is Once upon a time. Ik houd van die serie, omdat het hervertelling van sprookjes zijn. Het is dan wel net even iets anders soms en dat maakt de serie zo leuk. Als je van the lunar cronicles houdt, dan houd je denk ik ook wel van Once upon a time.

Dit waren de overige 5 vragen die mijn volgers hadden gesteld. Ik hoop dat je wat meer ben te weten ben gekomen over mij. Ik zou het leuk vinden om meer vragen te beantwoorden, dus laat ze hieronder achter. Ik zie jullie weer bij een volgende blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...