zondag 14 april 2019

Unboxing Bookstagrambox. Geschreven op 31/03/2019

Vandaag heb ik voor jullie een unboxing van de bookstagrambox die celebratebooks & letters & lights uitbrachten.

Hier zie je een collega met alles wat erin zat. Ik ben voor heel erg blij met het kussen en de mok. Ik gebruik het kussen voor op mijn bed om tegen aan te leunen. En de mok die ga ik vandaag gebruiken voor heerlijke thee. Jullie zouden nu ook meer foto's zien met de bookstagram kaarten en het kussen. Ik ben dus heel erg blij dat ik hem besteld heb, want alles is heel erg handig voor de foto's die ik op instagram plaatst en hier op mijn blog. mijn instagramaccount is nathalielovesbooks.






Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat er allemaal in zat. Ik hoop jullie weer te zien bij de volgende blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De geschiedenis van teamfatalgame. Geschreven op 17/08/2019.

Vandaag heb ik voor jullie de geschiedenis van teamfatalgame. Teamfatalgame bestaat nu een jaar en dacht ik geef jullie de geschiedenis hoe ...